Klanten pagina

klanten pagina
Als klant van wwict kunt u Gebruik maken van onze extra online service programma’s.

Webmail


Site management

Wanneer u een hosting pakket heeft kunt u via de site management tool het volgende doen:
– Nieuwe email adressen aanmaken
– Wachtwoorden aanpassen van email adressen of ftp user.
– Nieuwe databases aanmaken
– Subdomains aanmaken

Aanloggen doet u met de door wwict verstrekte beheer gegevens.

Email programa instellen

1. Download Thunderbird via http://mozilla.org/nl/thunderbird/

2. Open het installatie/setup bestand van Thunderbird.

3. Klik in het welkomstscherm op ‘Volgende’.

4. Selecteer ‘Standaard’ en klik op ‘Volgende’.

5. Klik op ‘Installeren’ en start de installatie van Thunderbird.

6. De installatie is afgerond. Vink ‘Mozilla Thunderbird nu starten’ aan en klik op ‘Voltooien’.

7. Start Mozilla Thunderbird.
Er opent nu een wizard. Met deze wizard importeer je informatie van andere e-mailprogramma’s naar Thunderbird.

8. Heb je nog niet eerder een e-mailcliënt (bijvoorbeeld Outlook, Eudora of Incredimail) ingesteld op je computer, dan hoef je geen informatie te importeren.
Selecteer dan de optie ‘Niets importeren’ en klik op ‘Volgende‘.

9. Als de wizard “Systeemintegratie” opstart klik dan op “Als standaard instellen”

10. Klik in het onderstaande scherm op ‘Dit overslaan en mijn bestaande e-mailadres gebruiken’ (je kunt dit later als nog aanvragen).

11. Vul je naam, e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Doorgaan’.

12. Zorg er voor dat je de optie “POP3 (e-mail op uw computer beware)” selecteerd.

13. Klik op ‘Klaar’.

14. Krijg je een waarschuwingsscherm kies dan ‘Ik begrijp de risico’s’ en klik dan op ‘Account aanmaken’

15. Klik op ‘Ok’.

16. Bij de vraag “Beveilingsuitzondering toevoegen” moet u voor “Beveilingsuitzondering bevestigen” kiezen.

Nu is de email server toegevoegd aan de beveiligings lijst.
Je e-mailadres is aangemaakt en je kan nu email ontvangen en versturen